تفاوت سنسور و درایور اصل و تقلبی – اطلاعیه شماره ۸

تفاوت سنسور و درایور اصل و تقلبی – اطلاعیه شماره 8
مبارزه شرکت چشم زیر سطح با سنسورهای تقلبی و محصولات بدون اصالت فلزیاب اسکنر زیرسطحی

تفاوت سنسور و درایور اصل و تقلبی – اطلاعیه شماره ۸

اطلاعیه شماره 8

با توجه به تماس مکرر مشتریان عزیر و متضرر شدن بسیاری از مصرف کنندگان و همکاران به علت استفاده از سنسورها و درایور های تقلبی موجود در بازار بر آن شدیم تا اطلاعاتی را در زمینه محصولات و قطعات وارداتی برای مشتریان عزیز  فراهم آوریم :

  1. شرکت چشم زیر سطح ( CZS ) تنها نماینده فروش محصولات استفان مایر آلمان در کشور ایران می باشد : لینک نمایندگان شرکت استفان مایر آلمان در مناطق مختلف دنیا
  2. کلیه محصولات شرکت استفان مایر آلمان از طریق نماینده آن در ایران نیز موجود می باشد و برای آگاهی از محصولات مختلف می توانید بر روی اینجا کلیک نمایید .
  3. شرکت استفان مایر آلمان محصولی به نام درایور سنسور FLC-100 یا Fl1-100 یاFLC3-70 و…  تولید نمی کند ، برای مشاهده لیست محصولات شرکت استفان مایر آلمان می توانید مستقیماً به وب سایت اصلی آن مراجعه نمایید یا از طریق نمایندگی آن در کشور خود اطلاعات کسب نمایید ؛ لذا کلیه محصولاتی که به نام درایور استفان مایر آلمان فروخته می شود صد در صد تقلبی می باشند و هیچگونه ارتباطی به شرکت استفان مایر آلمان یا نماینده آن ندارند .
  4. برخی محصولات تقلبی با بسته بندی های مختلف و با لوگوی شرکت استفان مایر یا حتی هولوگرام و شماره سریال در حال فروش است که صد در صد تقلبی است و هیچ ارتباطی به شرکت استفان مایر آلمان یا نمایندگان آن ندارد .
  5.  طبق قوانین شرکت استفان مایر هیچ کدام از نمایندگی های کشورهای دیگر ( مثل چین و ترکیه و…)  اجازه فروش محصول به ایران را ندارند.بنابراین وارد کنندگان نمی توانند محصولات را از آلمان یا نمایندگان کشورهای دیگر تهیه نمایند و به ایران وارد کنند لذا فریب افرادی را که با چنین حربه ای قصد فروش محصولات تقلبی را به شما دارند نخورید .
  6. کلیه محصولات شرکت استفان مایر آلمان مستقیماً از طریق شرکت چشم زیر سطح در کلیه نقاط ایران پخش میشود و تا کنون شرکت چشم  زیر سطح به هیچ گروه ، فروشگاه یا شرکتی نمایندگی اعطا ننموده است .
  7. متاسفانه تا کنون سنسورهای تقلبی بسیاری که برخی از لحاظ ظاهری با محصولات آلمانی متفاوت هستند و برخی نیز دقیقاً ظاهری مشابه سنسور آلمانی دارند توسط فروشندگان غیر معتبر در بازار پخش شده است .
  8. متاسفانه افراد سود جو با حربه های مختلف سعی در جذب نظر شما مشتری عزیز دارند ؛ بدین ترتیب که برخی محصولات تقلبی را با قیمت های بسیار پایین و برخی دیگر حتی با چندین برابر قیمت نمایندگی ، ارائه می گردد.
  9. کشور ایران و آلمان بنابر قرارداد بین المللی برجام از بهمن ماه سال 1394 تا کنون روابط تجاری خود را کما فی السابق در پیش گرفته اند لذا برخی سودجویان به بهانه تحریم سعی در توجیه مشتریان در خصوص واردات محصول از مبداء کشور چین ( محصولات تقلبی) یا عدم امکان واردات از کشور آلمان را دارند . لذا بدین وسیله اعلام می کنیم که کلیه محصولات شرکت استفان مایر آلمان که توسط نماینده آن در ایران فروخته می شود ، مستقیماً از مبدا اروپا به گمرکات کشور ایران وارد می شود.
  10. برخی فروشندگان غیر معتبر اینترنتی که حتی مکان کسب ثابت و مشخصی ندارند برای فروش محصول تقلبی و جلب نظر شما زباناً یا حتی کتباً ضمانت نامه های چند ساله می دهند لیکن نه شرکت ثبت شده قانونی و نه مکان مشخصی برای ارائه خدمات پس از فروش دارند و گاهاً حتی یک شماره تلفن ثابت ندارند و حتی نام و نام خانوادگی فروشنده نامشخص است لذا فریب چنین وعده هایی را نخورید لذا ضمانت نامه ای که هیچ پشتیبان قانونی ندارد هیچ گونه ارزشی ندارد و هیچ استفاده ای برای شما نخواهد داشت کما اینکه وارد کننده  یا فروشنده ای که هم اکنون مکان مشخصی ثابت و قانونی ندارد مطمئناً در سال های آینده نیز غیر قابل دسترس خواهد بود .

طبق نکات مذکور در بالا و طی تحقیقات انجام شده توسط شرکت چشم زیر سطح برخی از محصولات و قطعات تقلبی که به نام شرکت استفان مایر آلمان در حال پخش در بازار است را به شما معرفی می نماییم تا جلوی متضرر شدن شما مشتریان عزیز گرفته شود :

با تشکر و آرزوی موفقیت 

اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
اطلاعیه

حضور چشم زیر سطح در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن – اطلاعیه شماره ۲۵

اطلاعیه شماره ۲۵ بدین وسیله حضور شرکت چشم زیر سطح را در “هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی …

اطلاعیه شماره 24
اطلاعیه

اطلاعیه ثبت شکایت – اطلاعیه شماره ۲۴

با توجه به اینکه شرکت چشم زیر سطح تنها نماینده مورد تایید و تحت قرارداد …

چشم زیر سطح در فن بازار ایران
اطلاعیه

حضور درشانزدهمین نمایشگاه فن بازار ایران – اطلاعیه شماره ۳

اطلاعیه شماره ۳ پروژه چشم زیر سطح با ارائه جدید ترین نسخه فناوری “چشم زیر سطح” …